ČTVRTEK_16.4.
Ranní cvičení
Já jsem pejsek jménem Rek,
hlídat chodím na dvorek. Lezení v kleče
K zemi se já přikrčím
na zloděje zavrčím. přikrčení se k zemi
Vrčím, vrčím, vrčím,
pak do výšky skočím. Výskok do výšky
Zloděj se moc vyleká,jak může, tak utíká. Běh na místě
Klapy, klapy, klap, natáhneme ruce a tleskáme s nimi před tělem
takhle chodí čáp. Chodíme pomalu, nohy zvedáme vysoko
Dlouhý zobák, dlouhé nohy, ukazujeme dle říkanky
k létání má také vlohy. Máváme rukama jako ptáci křídly
Vidí všechno z daleka, ruku nad oči
ničeho se neleká. Rukama děláme ne ne.
Komunitní kruh
1. Otázka dne: Kam bys rád/a jela?
2. Opakování básniček
3. Poznávání zvířátek dle obrázků
4. Popis zvířátek (např. kravička je velká a bučí)
5. Zvířátka a jejich obydlí (slepička – kurník, kůň - stáj)- pracovní list viz příloha
Svačinka/pauza cca 20-30min
Hudební výchova
BĚŽELA OVEČKA
Běžela ovečka
hore do kopečka
a za ní beránek
žalovat na zámek.
Nežaluj beránku
na svoju galánku
ona ti uvěje věneček z rozmarínku
Hra Zpívej jako ….
Vyberte si jakoukoliv oblíbenou písničku a zazpívejte si ji.
Když ji dozpíváte, máte nový úkol: zpívejte do rytmu kroků (nebo pohybu), jaké dělá:
• slon (POMALÉ a HLASITÉ tóny)
• želva (POMALÉ a TICHÉ tóny)
• kůň (RYCHLÉ a HLASITÉ tóny)
• veverka (RYCHLÉ a TICHÉ tóny)
• blecha (KRÁTKÉ tóny)
• had (DLOUHÉ tóny)
Předčtenářská příprava
Hra „Co se na mě změnilo?“
- jeden hráč, upozorní, aby si ho ostatní hráči pořádně prohlédli, a potom odejde např. na chvilku za dveře a provede na sobě nějakou změnu (např. si sundá svetr)
- přijde před ostatní hráče a ptá se jich: Co se na mně změnilo?“
- jejich úkolem je všimnout si změny, pokud odpoví správně, tak si hráči role vymění
- obrázek si děti vymalují, potom se obrázek rozstříhá a děti skládají dohromady jako puzzle.
Pobyt a hra venku
OBĚD
Příprava a sklízení viz výše.
ODPOČINEK
S pohádkou https://www.youtube.com/watch?v=7hLwkIVJ21o