ČTVRTEK_30.4.
Ranní cvičení
MY JSME MALÍ UŠÁCI uši- vztyčíme ukazováčky a přiložíme je těsně k hlavě
NEMÁME NIC NA PRÁCI kroutíme hlavou z leva doprava
TRÉNUJEME BĚH I SKOKY náznak běhu a skoku
PŘES POTOKY, PŘES PAŘEZY
UČÍME SE KOTOULY rukama náznak motání
NEKOUKÁME NA BOULI. dlaň položíme na tělo
ve stoje i v kleče. ze stoje si klekneme
Svlékl se až do pasu, předvádíme svlékání trička/svetříku
pot mu z čela teče. stíráme pot z čela pravou a poté i levou rukou
Do trávy se překotil, skutálíme se na záda a kolíbáme se
pod kytičku stinnou. rukama vytvoříme nad hlavou stříšku
Košilku si propotil, rukama se ovíváme
teď už nemá jinou. zkřížíme ruce, třeme si paže a třeseme se zimou
Komunitní kruh
1. Otázkou dnešního dne je….. Kdybys byl/a neviditelný/á co bys udělal/a?
2. Opakování básniček
3. Kdo je to hajný/lesník
4. Krmelec - je jednoduchá dřevěná stavba umístěná nejčastěji v lese, která slouží pro přikrmování zvěře.
5. Hájovna - dům hajného
4. Básnička
Myslivec je kamarád,
Předčtenářská příprava
Práce s pohádkou:
Kde leží liščí školka?
Která další zvířátka navštěvují liščí školku?
Co zvířátka na hodině počtů počítají?
Jakému zvířátku dělá potíže čtení?
Které zvířátko je ve škole nejhodnější?
Kdo dělá v liščí školce školníka?
Environmentální výchova
OBĚD
ODPOČINEK
S pohádkou